tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg bestilte Babywatcher for noen uker siden og så de hadde leveringsproblemer, håper snart å høre noe fra de, så jeg kan få dopleren min snart. Har noen hørt noe??? Bestilt fra noen andre???
Athina' Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Bestill heller på billig-Tester.dk. Litt dyrere men du har den innen 1 uke. Den er SÅ kjekk å ha synes jeg :-)
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jeg har også bestilt for noen uker siden, men har ikke hørt noe enda.. Har ventet og ventet jeg også..grrrr
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg bestilte Babywatcher for to år (ja du leste riktig, 2 år!) siden, og har enda ikke fått eller hørt no fra de.... Orka ikke purre på de heller, da jeg etterhvert kom såpass langt i svangerskapet at jeg følte jeg ikke trengte en sllik lengre...
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Slutt og tull..jeg ser de kun har e-post adr og ikke noe tlf og ringe så vi kan jo skrive mail og høre..håpe på det beste?
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Hehe jeg tuller ikke! Bestilte da jeg gikk gravid m Knøttet som nå er 18 mnd..... Hadde sendt en mail og spurt hadde jeg vært dere. Jeg venta så lenge at jeg fant ut at det ikke var verdt pengene siden jeg var kommet så langt og likevel kjente spark og mye liv hver eneste dag..
Januarmamma,tilnr2,FØDEKLAR! Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Helt totalt enig med deg, det er nå jeg vil ha den ikke om noen mnd.. Er jo en uke til det er en mnd siden jeg bestilte alt..hmm
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 hmmm da ville jeg sendt en mail asap jeg! =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå