Gå til innhold

Kan jeg få sparken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt nervøs for jobben min fortida..

Var å snakka m sjefen i dag for å si fra at jeg ikke kunne jobbe om 2uker.. Den dagen jeg kunne så hadde ho satt opp noen andre..

Jeg ble ansatt for å jobbe ca8timer i uka.. Jeg ville ikke love mer siden jeg er alene mor og ikke har noen til å passe sjarmtrollet.

MEn jeg har likevel jobba 54 timer de siste 2 mnd. har jobba dr i 3mndr.. og denne mnd så blir det til at jeg jobber 75.. Enda så ble ho sur fordi jeg sa jeg ikke kunne jobbe den siste uka i mnd.. Ho sa at ho ikke kunne jobbe hele tida.. Og det skjønner jeg også.. men det er 2andre som også jobber der..

men hvertfall ho sa at da får ho ansette noen som kan jobbe mye.. så nå er jeg redd de komemr til åskvisje meg ut sånn at jeg nesten ikke får jobba noen timre.. eller får sparken.. hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hart du ikke en arbeidsavtale? Hva står det der?

Jeg synes du skal be om en skikkelig prat med sjefen og få klarhet omkring ansettelsesforholdene dine. Det å ikke ha klarhet, er uholdbart, spesielt med tanke på at du er alenemor!

Skrevet

Hmmm... Vanskelig dette her... men du kan ikke få sparken uten saklig grunn da de fleste har 3mnd prøvetid og den nå er utgått...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...