Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Er det greit å gi sukkervann på kvelden før lleggetid?
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Småen sovnet alltid når vi gav sukkervann. Det virker bedøvende på de små, er nok ikke før de blir større at sukkeret gjør de turbo. Man bør ikke gi sukkervann vis det ikke er nødvendig da, men om babyen gråter og har det vondt er det bare å gi. Om man bruker det forebyggende så mister det etterhvert sin virkning.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Oj, jeg så ikke før nå at jeg hadde vært anonym når jeg spurte jeg, hehe... Jeg tok sjansen og hun sovnet hun. Stakkar lillebopp har hatt så vondt i kveld:(
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Stakar liten:( Småen sovnet og raskt etter sukkervannet var i kroppen. Var sikkert så sliten etter å hatt så vondt. Du kan gi annen hver time, om hun vokner opp å har mer vondt.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 men hvordan vil det virke inn på avføring og slikt hvis jeg gir henne endel i løpet av natten? Hun har hatt så mye vond diaré i det siste så jeg er litt redd for å putte i henne nye ting.
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Det kan jeg ikke si sikkert. MEN småen her var plaget med hard mage, kan ikke si det ble noe bedre av sukkervann og min fikk en del sukkervann. Men kan jo være ulikt fra person til person da... Diare stakaren, sikkert vondt i magen sin da.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Ja, veldig også. Hun har hatt denne diareen lenge, men på hs sa de bare at "all avføring er normalt så lenge de får mm"- samme gamle regla, skjønner ikke at det kan være helt normalt at hun skal ha så vondt jeg altså...
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Har du tatt henne med til en lege? Har litt bedre erfaring med å bare ta småen med til fastlegen. Tror de er mer "forsiktige" og heller henviser en videre til barnelege om de ikke vet hva det er. Hs kommer somregel med at "alt er normalt.Babyer er jo så ulike" Er ikke så lett å være foreldre og babyen har det vondt. SAmme hvor "normalt" det er. Greit å få det sjekket opp. Og heller da slå seg til ro med at det er normalt om de ikke finner noe galt. (iallefall det jeg mener)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Jeg får se om hun er bedre i morgen, hvis ikke får jeg ta henne til lege...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå