*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 for at dere reiser til dyrlegen med den? Pusen min på 3 år, halter:o( Så må til dyrlegen med den i morra syntes jeg! Er jo så glad iden...
Lilly 79 Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg hadde dratt. Men først ville jeg undersøkt den selv, kan jo være den har vondt i en klo, eller den bare har noe under poten.
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 med hunden min reiste jeg med en gang.... kattene hadde jeg ventet en dag eller to. Som regel er det kun en overstrekk som går fort over......
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Halting, bitt, avvikende oppførsel, pjusk i pelsen... etc. Drar ungene mine til legen så snart jeg tror de er syke, så hvorfor ikke gi kattene samme behandling? ;-)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Den har fått ett lite sår på benet.. Men den begynte ikke halte før idag.. Samboern min tok på benet hans og da bare knurra han..
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 Ja sant dt:o)
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 vært hos veterinær med slikt flere ganger.....kun en gang var det en kattunge som måtte avlives pga brudd. Hunden var det heller ikke noe behandling. .. kun overstrekk og måtte gå sin gang!
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2007 Okei.. Så du ville heller ha ventet og sett hvordan dt går?? Ville du hatt pus inne eller ute?? Min pus er dt nesten umulig å ha inne men så lenge den har vondt er dt vel kansje best?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 Jeg hadde nok fått sjekka det hos dyrlegen ja Det kan være betennelse i såret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå