Gå til innhold

Jeg har begynt å blø......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13+0 i dag. Var på do og jeg fikk blod på papiret. Dette er skremmende. Har vært dårlig i hele dag med løs mage og trøtt og slapp. "Der nede" kjenner jeg stikkinger. Uff nå er jeg en liten tanke redd.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, vet hvordan det er. Jeg blødde noen dager både når jeg var 11+5 og når jeg var 13+5. Det startet med litt rødbrunt og gikk over til bare brunt etterhvert. Kom ikke så masse, men jeg hadde veeeeldige menssmerter den siste gangen. Var helt sikker på at jeg mistet, men legen fant hjertelyd i dag, så jeg vet at h*n lever. Er 14+5 i dag. Håper det gir seg snart og at alt er bra... Lykke til!

Skrevet

jeg hadde en liten blødning i uke 21, og ringte føden, og fikk komme inn til ul samme dag..

det er litt anderledes nå før man har fått fødeplassen (blir bekrefta i uke 17-19 på ordinær ul)

så ring jordmor eller fastlege, så får du henvisning til ul.

det er nok helt sikkert ikke noe å bekymre seg over! det er mange her på bim som har hatt både mye og lite blødninger, og det viste seg å være ikke noe!

men for å roe nervene, er det greit med en ul!! bare for sikkerhets skyld!

går nok bra, dette her!

Skrevet

Støtter deg på å ordne UL. Hadde blødninger selv i samme tidsrom med førstemann... og har en fantastisk gutt på 2 år nå, så det vil helst gå godt. Men en rolig mamma er alltid bra for Knærten i magen :)

Skrevet

hei

jeg hadde små blødinger i uke 12, 14 15 og 18. Det var kun noen få dråper men nok til at jeg ble livredd. Var på UL i uke 15 og vanlig i uke 18 og alt gikk bra. Det viste seg at jeg blødde fra livmorhalsen og at babyen var langt nede.

RIng lege eller jordmor for sikkerhets skyld

Skrevet

Hvordan går det med deg Knærten på vei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...