nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 har du noen gode tips? jeg har minimais, oliven, omelett, fiskekake, fiskepinner, mango, mais, pære, rips, bringebær, jordbær, pasta, pannekake, druer... kanskje en skinke av noe slag. har ikke alt på en gang, da... også brød/rundstykke uten noen ting. har du noen andre gode forslag jeg kan ha i matpakka?
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Er ganske kjedelig der...bare skive med pålegg - stort sett leverpostei....men så får han lunsj i bhg da, smører matpakke sånn i tilfelle han blir sulten utover dagen;o) I det siste F&B var det endel oppskrifter på muffins av diverse slag, bla grove - kanskje det kunne være et tips?
Dibber Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Et alternativ er hjemmelagde rundstykker med revet ost i. Ha på smør og evt hvitost. Det er populært her hvertfall:)
Dibber Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Det ble litt klønete formulert... Altså lag rundstykkedeig og ha i revet ost før du baker dem ut:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 kan prøve det ) brød med pålegg blir nemlig ikke spist... bare pirket i stykker... he he pålegg ved siden av blir spist....
~sjiraff~ Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Her er det beødskive med pålegg. Av og til er det litt druer, agurk eller en banan. Og yoghurt innimellom. Har en matsær datter så skulle ønske jeg kunne krydre med like mye som deg.
Libido- Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 -Skive med kokt egg og tomat - Matmuffins -Gulrot -Kålrot - All slags frukt - Grove havre kjeks
d",)~^~^~ Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 Jeg bruker restene av lomper og tortillas i matboksen. Fyller de med kjøttpålegg og det de liker av grønt. Har også smurt de med naturell ost og lagt røkelaks på og rullet sammen og delt i passe biter. Er en favoritt hos eldstemann.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2007 kan jeg gi røkelaks til frøkna på 1 år?
Libido- Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 jeg har gitt røkelaks siden mini var 1 år, han har hvertfall ikke reagert noe på det.
mai mammaen til to Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 hvor lenge har hun gått i barnehage? siden du allerede har variert så masse? og er hun ikke bare akkurat fylt et år? jeg har tenkt å legge ved en del frukt biter...inni mellom skal hun få en liten boks med litt cheerios med seg...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. august 2007 hun startet forige mandag... he he men de har hatt 2 matpakker frem til nå, også tar jeg litt av mye sånn at hun kan velge. hun elsker frukt og grønnsaker, og spiser lite brød... fiskepinnene har gått ned på høykant! hvis jeg kan gi røkelaks, kan jeg gi sushi også da?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 14. august 2007 ikke i matpakka, da, men de gangene vi bestiller det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå