Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det går... Var inne til ul i dag, og alt ser fint ut. Hun ligger 11% over snittet og hodet ligger godt nedi. Alt dette tyder på at jeg kommer til å føde rundt min termin, og ikke tre uker etter som er ul-termin. Så det var jo godt å høre.

Ellers gikk jeg jo med blodtrykksmåler det siste døgnet. Har ikke sovet så mye i natt for å si det sånn. Resultatet her viste at jeg har et jevnt litt for høyt bodtrykk, men at det ikke er veldig urovekkende enda. Blodprøvene var fine, og siden ul også viste at jenta har det bra, regner jeg med at det skal ordne seg.

Skal fortsette å gå til kontroller på svangerskapspoliklinikken på St.Olavs frem til fødselen nå. Og det er jo veldig beroligende. Føler jeg blir tatt på alvor og tatt vare på.

Etter doktors ordre skal jeg nå ta det enda mer med ro enn jeg til nå har gjort. Så da må jeg vel kutte ned på de verste shopping-turene... :-)

Skrevet

Bra alt er fint da:)

Når var din termin igjen..husker ikke det i farta

Skrevet

4. september, så jeg er fødeklar fra i dag! Tror egentlig ikke at jeg kommer til å gå så lenge heller, for det er vanvittig press nedover hele tiden, og har vært det i ca to uker nå.

Men man skal vel ikke ha for store forhåpninger...;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...