2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 natt til lørdag starta det... lillegutt på 2.. fikk feber...38- 40 opp og ned... sånn er det ennå.. i går kveld fikk han pencelin på legevakta...pga halsbetendelse... han tok ingen prøver pga legen så at mandlene var betent. nå er han knall rød i begge øynene... normalt med røde over ved pencelin? hva ville dere ha gjort?
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 ringt men ho sa ikke mye.. får se hann og se om det blir værre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå