Gå til innhold

Er dere flinke å resirkulere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vanlig søppel, matavfall, papir/papp og plast og passer på å kaste glass i sånne beholdere...så vi er vel sånn passe flink...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kremt*

nei...

*flau*

Men av en eller annen grunn så er papir dunken full hver gang... Men består stort sett av pappembalasje fra ting vi har kjøpt.

Skrevet

Jepp, er ganske flink, her er det søppelsortering, sorterer mat, plast, papir og div, kunne nok vært flinkere å kaste glass og hermetikk i egne dunker. Skal skjerpe meg!!!! ;o)

Skrevet

Nei, papir. Matsøppel vet jeg ikke hvor vi skulle levert.

Bodde i Bergen sentrum i maaaange år og der hadde vi ikke noe annet enn vanlig søppel ved huset. Måtte gå et stykke for papir og andre ting..

Skrevet

Vi er veldig flinke til å resirkulere! Glass og hermetikk også! *klapp på skulder* :)

Skrevet

Vi har eget spann for matavfall og egne sekker for plastavfall som leveres sammen med papirspannet - litt lettere da, når det legges opp til det sånn.

Skrevet

Ja, sorterer matavfall, plast, papp\papir, glass, metall, batterier, apotekervarer. Det meste vil jeg tro. Ikke mye går i vanlig søppel her.

Skrevet

Nei desverre ikke... burde vært mye flinkere.

Gjest frøkenvetikke
Skrevet

NEI - NEI og det har jeg ikke tenkt å være før det er langt bedre tilrettelagt for det. Jeg har ikke plass til å ta vare på og sortere plast, glass og annet. Papir er det eneste jeg resirkulerer. Jeg ser det ikke som et personlig ansvar så lenge kommunen ikke legger til rette for at man faktisk skal kunne bli kvitt det man sorterer på praktisk og fornuftig måte.

Så, NEI, jeg boikotter - for å si det slik.

Men, får jeg en sorterings-stasjon i nærheten, og STØRRE kjøkken, så skal jeg sortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...