Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke vært utafor Drøbak, jeg. Men det er en drink som heter Singapore Sling, eller var det Fling? Hm, Fling høres enda koseligere ut.

Skrevet

Ja, men det er jeg som spör her.

Luten: Ser ut til at sjefen til mannen skal kjöpe seg baat under bygging i Singapor! Fader, da blir det gnaaling om at vi skal flytte dit!!!

Skrevet

Nei, her må du marsjere opp lamaen og hele hjemfylket ditt (og gjerne iføre deg Kjolen) og understreke at det er fullstendig uaktuelt.

Skrevet

Det var ikke det jeg spurte om.

Hehe

Singaporé *knis* Er fremdeles i Frankrike

Skrevet

Kjolen er vel ikke verd mye, saa lenge samboer faar se penger istedet.

Skrevet

Jeg er ikke så interessert i hva du spurte om, jeg så bare skrivefeilen.

Og ettersom du selv har vært medlem i skrivepolitiet, følte jeg det var min plikt og rette på deg:-)

Skrevet

Jo, såvidt. Varmt, sivilisert til asiatisk storby å være, skremmende rent, god mat, mye folk. Billige fly til andre destinasjoner som er festlige, og Malaysia rett rundt hjørnet. De snakker angivelig engelsk, men oppfører seg ikke deretter, eller omvendt.

Skrevet

Hm, höres ikke ut som det er den verste plassen da..

Tordde bare at naa var det hjem til Norge for alltid og at ingen nye fristelser skulle dukke opp.

Skrevet

Var der i 1999. Fantastisk by!

Skrevet

Jeg svarte deg paa traaden paa skravle!

Skrevet

Ok..Sorry, så det ikke før nå:=) Ja, det er absolutt verdt å ta en tur dit. Både for kortere og lengre opphold. Jeg var der ikke lenger enn i 18 dager da, men kunne godt ha vært der lenger:)

Skrevet

Hmm

Jeg faar kontakte en gammel venninne av meg som bor der, hvis det blir aktuelt aa flytte dit for en periode.

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...