Gå til innhold

Vogn som tar liten plass i bil

Anbefalte innlegg

Gjest Lenchen
Skrevet

Uff, jeg har så liten bil og det skaper litt problemer med tanke på barnevogn. Kjører en VW Polo, og trenger derfor en vogn som kan slås ganske så flat når den pakkes sammen. Noen som vet om noen?? Har en 9-åring som skal sitte ved siden av i baksetet også :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til nr 1 kjøpte jeg en Knorr vogn. kjøpte den på barnas hus. den blir knappa 40 cm i sammenslått tilstand, er omtrent ikke større enn hjula! Kan jo anbefales med tanke på sammenslått str, og også ellers. har funket fint i over 2 år nå =)

Skrevet

tror også at teutonia her rimelig flat sammenslått! har ikker erfaring med det, bare hørt folk snakke =)

Skrevet

Teutonia Mistral blir ikke så veldig stor, kan også ta av hjula veldig greit. Men du må nok sette vogna på høykant i en Polo vil jeg tro.. Vil egentlig anbefale deg å kikke litt rundt og ha med bilen, så kan du prøve vogna inni bilen før du kjøper! :o)

Skrevet

Brio Happy kanskje? Gå inn på www.brio.no, så er den kanskje der... i masse forskjellige farger. Når du slår den sammen så legger hjulene seg heeelt inntil hverandre, og vogna bli kompakt.

Skrevet

Jeg har samme problemet som deg, for jeg kjører Golf og det er ikke mye bagasjerom i den altså. Så jeg skal kjøpe TFK joggster Twist for den trenger man ikke å ta av hjula på og den blir liten altså. Det er 3hjuling og dønnstabil Og større bagdel enn Emmaljunga sier dem som har den .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...