Gå til innhold

kan noensvare meg på dette?? takker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 34 ukerpå vei og jobber i restaurant yrket.jeg står hele dagen og det går i ett.har ikke tid til å sette meg ned.nå de to siste dagene klarer jeg så vidt å gå.det er som om noe rives i magen..og det gjørkjempe vondt.har ett barn fra før og har ikke hvert borti dette.noen som vet ka det er??jeg har fått haste time til legen i morgen men gruer meg sånn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har merket det samme., hvis jeg går mye, så blir magen stein hart å vond, også får jeg vondt i rygg å hofter, å i bekkenet..

tror karnskje det e bekkenløsning, men vet ikke sikkert..

Skrevet

Sterke kynnere kanskje??

Jeg har også dette, og jordmora sa til meg i dag at det var nok modningskynnere.....livmora sin måte å forberede seg på.

Kjennes ut som huden på hele magen min revner innimellom, dødsvondt!!! Hadde det masse i går kveld, og var sikker på at magen min var full av strekkmerker imårrest når jeg stod opp. Men neida...

Jordmor sa at så lenge de ikke kom regelmessig, så var det ikke noe å bekymre seg for. Bare sette seg ned og slappe av ei stund, evt bytte stilling, så ga de seg etterhvert :)

Skrevet

ja det er slik men så har jeg vondt i korsryggen også..da du fant ut av det hos din jordmor:måtte du ta gynekologisk undersøkelse da??for det har jeg lite lysst til.hehe

Skrevet

jeg er bare 28 uker på vei og sykemeldt for i alle fall nesten samme grunn:) jeg jobba som nattevakt og måtte stå/gå 12 timer i strekk hver natt. jeg hadde Så utrolig vondt i bekkenet, korsryggen, ryggen, lår og legger. når jeg endelig var ferdig på jobb og hjemme i seng var det helt umulig å sove pga smertene og jeg fikk kneppsenner hver natt. da jeg fortalte dette til jordmora ville hun sykemelde meg med en gang, og det fikk hun også lov til, godt med en pause før skolen starter igjen! -smertene forsvant i løpet av noen dager, har visstnok fått noen av plagene igjenn Nå.. men det kan nok være fordi jeg ikke har tatt det så med ro som jeg kanskje burde;) JM utførte ikke gynekologisk undersøkelse på meg, så det gjør hun sikkert ikke på deg heller:) jeg ble henvist til kriopraktor for å få fastslått at det var bekkenløsning, og ikke bekkenlåsning. men sykemelding hadde jeg fått uansett! (var foresten bare 24 uker på vei da jeg blei sykemeldt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...