Gå til innhold

Hvilket "kjent" fjes ligner du???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble kalt Tjorven da jeg var liten, for pappa synes jeg liknet sånn!:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt en del ganger at jeg er lik Meryl Streep, men vet ikke jeg.

Skrevet

Jeg får høre at jeg likner hun Brooke i Glamour.

Men må legge til at det ser jeg jaggu ikke selv.

Skrevet

Får ofte høre at jeg ligner på Carola og Maria Haukås Storeng (idol) he he

Skrevet

He he, min bestevenninne ligner også på Carola!!:o) Hun får ofte slengt: Hej Micke! etter seg:o)

Skrevet

Hahaha Grå:o) Gi deg!!!

Skrevet

Fått høre at jeg ligner på Drew Barrymore, men jeg kan ikke si at jeg ser det selv akkurat....

Skrevet

I følge heritage.com så ligner jeg 97% på Katie Bosworth(???), men vet nå ikke helt jeg...:/

Skrevet

He he - husker tilbake til da den norkse ungkaren gikk på tvNorge - var så mange som kommenterte at jeg var så lik på hun svenske Marie - hun som ble valgt av han norske Max Marius - jobbet i klesbutikk da, og faktisk flere kunder (som jeg ikke kjente) som sa det også;o)

Skrevet

jeg har oxo hørt jg ligner på demi moore, men kan ikke se likheten noen plass jg! hehe....

Skrevet

Noen sier at jeg ligner Victoria, noen sier Madelene (svenske prinsessene). Kan ikke si at jeg ser det, men.

Når jeg var liten, lignet jeg visst på tjorven....hehe

Skrevet

For mange år siden var det noen som syntes at jeg lignet på madonna (ble ikke så glad for det).

Flere som sier at jeg ligner på Gwen Stefani og i forrige uke fikk jeg høre at jeg ligner på Heidi Klum...*kremt*. Ser INGEN likhet med noen av de:=)

Skrevet

Jeg synes selv at jeg ligner ganske mye på Jennifer Aniston.. Fniiis..:)

Skrevet

Fått høre flere ganger at jeg ligner på Katie Holmes. Ser ikke det helt selv.

Skrevet

Mange sier Bree (?) i frustrerte fruer,og mette marit....hmmm...

Skrevet

Oj, Rutletutt, hun er jo kjempepen! Da er du vel smellvakker du også. Ei som sa til meg en gang at jeg lignet på Kim Basinger, men det gjør jeg altså ikke!!!! Er veldig lik tvillingsøstra mi da, men hun er ikke akkurat kjendis. ;o)

Skrevet

Får hele tiden høre at jeg ligner henne rødhårede i the 70`s show.. Donna ..

Skrevet

Jeg har vært igjennom Aqua-Lene, Meg Ryan, Robyn og nå sist var det visst Reese Witherspoon...

Sikkert flere også, hørt mye rart!

Skrevet

Jeg fikk høre ei gang at jeg ligner Lisa Bonet fra Cosby-familien. Det var noe med ansiktsfasongen, siden jeg er hvit og blond, og hun er farget,

Et kompliment er et kompliment, men tja! - er ikke enig med komplimentøren. ;-)

Skrevet

Jeg ligner ganske mye på hun Gabrielle, venninna til Xena, har jeg fått høre endel ganger:)

Skrevet

Har fått høre at jeg ligner på Kirsten Dunst, men det er jeg ikke enig i!

Skrevet

Jeg ser SELVSAGT ut som en krysning mellom Charlize Theron, Jessica Alba og Angelina Jolie (ikke tynne-Angelina, men sunne-Angelina).

Dessuten promper jeg aldri - jeg bare blåser rosa såpebobler med stjerten ;)

Skrevet

He he...vet ikke om jeg er så enig i at jeg ligner på henne da;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...