Gå til innhold

Over ikm men bare negative testet. Flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på¨pergo denne mnd så det kan være derfor, men må innrømme at jeg ble MEGASKUFFET over negativ test idag jeg som aldri går over ikm.

Var ute å løp idag og da så jeg en nybakt mor som koste med babyen i gresset. Tårene spruta!!!! Var helt ferdig etterpå.

Begynner SERIØST å bli lei av hele opplegget.

GGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg er to dager over IKM og testa neg på IKM dagen. Har ingen tro på at det har endra seg, og regner med tanta kommer snart. Lykke til!

Skrevet

hmmmm, lykke til du og. Ser du har prøvd en stund, har du vært til utredning?

Skrevet

Jeg går mot min 4 dag over ikm og har til nå bare hatt negative tester, men tidligere i dag tok jeg en test (ikke med morgenurin) og den ble da også negativ.

Men så ca 1 time senere lyste det en skyggestrek mot meg! :)

Så kanskje det er håp likevel...

Mulig vi som er over ikm med neg tester bare er treige i hcg produksjonen ;)

Skrevet

Så trist:( Pergoen kan gjøre sånn at EL kommer senere og dersom IKM senere. Jeg håper du peiser av gårde

Skrevet

Jeg har også hørt, som Tryne her sier, at pergo kan gi forsinket eggløsning! Så lykke til!!! Ta en ny test om noen dager dersom TR ikke dukker opp!!!

Skrevet

skal ikke ha ikm før i morgen men testet positiv i går og bare negativ i dag blir helt frustrert her jeg sitter.

Skrevet

Her også!

Er 1-3 dager over ikm, men ingen mens og ingen positiv test (tok i går). får vel bare vente å se. Kjedelig å ikke få starte på neste pp:(

Skrevet

Vi får bare smøre oss med tolmodighet og se hva som skjer. Vet jeg hadde EL da jeg pleier å ha den så jeg er i prinsippet 2-3 dager over ikm. Spottet litt i morges men ikke noe mer. Håper den kommer snart hvis den allikevel skal komme, hvis ikke blir det vanskelig neste pp da sambo og jeg er laaangt fra hverandre under EL. Ingen vits i å kaste bort en pergo kur da.

Lykke til folkens

Skrevet

Hvis du hadde EL når du pleier så er du over IKM ja, ta en ny test i morgen, CB sine er best

Skrevet

kan skrive meg under på dette, er snart 3 uker over ikm å tester bare negativt, begynner virkelig å lure på hva dette kan være får noe..Fortvila blir man, vil enten kunne glede meg over at det er noe der eller bare gå videre men den svartens mensen kommer ikke!!!!

Skrevet

Signerer her! Jeg også :(

Skrevet

eg var 19 dager over tr før tr kom.

Skrevet

Hei! Er fire uker etter IKM. Har negative tester. Vært til legen og venter på blodprøvesvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...