~sjiraff~ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Var en slitsom salgsdame her i dag. Makan til skravlekjerring er det lenge siden jeg har truffet ;o) Hun skravla faktisk så mye at ikke en gang min samboer som konsekvent avviser dørselgere fikk sagt noe før det hadde gått laang tid. Hun ville selge oss en slags oppslagsverk for små barn som hun mente ble brukt i barnehager, SFO og skoler (noen som har hørt om det?). Bøkene så fine ut de, og ganske spennende. 10 bøker for en pris av 250 krmnd i 15 mnd. Og det var jo ikke mer enn ett par røyk om dagen forklarte hun entusiastisk.. hehe.. litt av en sammeligning ) Vi sa at vi gjerne ville tenke litt på det. Men det gikk ikke. Her var det ja eller nei, for det var bare sånn det var iflg norsk lov, hun måtte ha en underskrift (??). Skjønner jo at hun gjerne ville ha salget, men må innrømme at da jeg ikke har mulighet til å tenke på ting, få brosjyrer o.l. så blir jeg negativ med en gang jeg da.. Men mitt egentlige spørsmål, er det noen som har bøkene, og er de verdt pengene? Det blir jo over 3000 kr for 10 bøker.
apollo71 - har fått gutt Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hei. Jeg kjøpte bøkene for 15 mnd siden (akkurat ferdi å betale). Ligger i kassa si enda. Tenker å ta dei frem no når elstemann begynner på skolen. Her var det to stk som møtte opp på døra - hadde ikke en sjanse engang. Kunne ha benyttet meg av angrefristen, men glemte av hele greia. Konklusjon er at vi godt kunne ha klart oss uten
Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Vi har de. Og vi har unger i rette alderen nå. De har brukt bøkene, men ikke veldig mye... Lettere å slå opp på nettet. Men det kan jo ha noe med plasseringa å gjøre også. For våre står parkert på loftet og leksene gjørese her nede...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Vi har disse, og selv om begge barna har internett på rommet har disse bøkene vært ganske mye i bruk. Når vi kjøpte for et par, tre år siden fulgte det med et spill. Gjør det det hos deg også? Veldig morsomt familiespill =) Jeg anbefaler de veldig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå