79`er snart 3barnsmamma Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hadde min første kontroll da jeg var 10 + 4....Neste kontroll skal jeg ikke på før i 19. uke..(er nå i 17. uke)...huff, lenge å vente....ikke har jeg fått høre hjertelyd...ingen symfysemål er tatt....men jeg får vente i spenning......ukene går jo fort......
Gjest Lenchen Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Jeg var på kotroll i uke 13. Ingen magemål tatt eller hjertelyd. Skal ikke på neste før i uke 24... Men det blir jo ultralyd i mellomtiden da Det betyr vel bare at vi er i lavrisiko-gruppen for komplikasjoner og andre problemer, noe som er bra da
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Får satse på det ...skal på ul i uke 20...gleder meg utrolig mye til det!!
Gjest Lenchen Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Lykke til på ultralyd. Jeg skal også i uke 20 på ultralyd. Hadde håpet på å komme før da, men får smøre meg med tålmodighet Vil dere vite kjønnet?
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Nei, vi vil ikke vite kjønnet. Har ikke visst det med de to første heller. Vil dere vite det? Hvilken uke er du i nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå