Sitronelle Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg har ei datter på 3 mnd. Hun får Hipp hele tiden, og jeg gir ca 130 ml hver gang. Før gav jeg henne hver 2. time, men nå drøyer jeg til hver 3.time. På helsestasjonen mente de hun var for fet (59 cm og 6600 gram) og mente jeg skulle gi litt vann isteden innimellom....Men det vil hun ikke ta.....Hvor mye er normalt til ei på 3 mnd? Synes det er så lite info om dette....
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hei. Min er ikke 3 mnd, hun er 2 mnd, men ville bare si at jeg bruker Collet m/Malt i, og gir henne 150 ml hver 4 time.. Og min er visst ikke for feit..
Chunky81 Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Min gutt får alt fra 125 ml til 200 ml ca hver 4 time. Han er bare 6 uker gammel og de sa ingenting om at han var fet til meg på helsestasjonen.
SaftSuse *Overtid* Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Min gutt er nesten 4 mnd og han får ca 165 ml 5 ganger i døgnet som regel. Ikke alltid han drikker opp, og noen ganger vil han ha mer, så det varierer litt. Han får når han er sulten og får spise til han er mett ) Han er ikke overvektig )
storetrille Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Hjelp! Min jente er 3 mnd og drikker 200 ml 5 ganger for dagen, ca hver 3. time. Dette har hun gjort i 3-4 uker nå..... vi har prøvd å gi mindre på de 3 midterste måltidene, men hun griner da, og blir fortere sulten. Jeg ringte helsestasjonen for et par uker siden da jeg var redd hun får for mye, men fikk egentlig ikke noe ordentlig svar. Bare at "vel, hun kan jo ikke sulte", og at "jeg passet vel på at jeg ikke toppet skjeene med pulver (??!!! Hvem ville vel gjøre det!!)", etc. Skal på ktr neste uke, og er veldig spent på vekt og lenge, ser jo at valkene øker og hun blir større og lengre, men fet er hun nå ikke. Hm.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå