Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg var sammen med en mann i noen mnd før jeg ble gravid. Men når j var tre mnd på vei beskydte han meg for å ha hatt sex med andre. Han er var, og er veldig sjalu? Han avviste meg totalt i hele svangerskapet. Gikk rundt å sa at jeg var gal, sinnsyk og værre.Jeg ringte og ringte(Dumt av meg) Jeg var helt ødelag følelse messig av den dritt slengingen som var om meg som han fikk til. Han kom aldrig for å stille opp. jeg fødte alene med en x av meg. Han så barnet sitt første gang når barnet var 3 mnd. Etter noen tlf samtaler. Han godkjente ikke farskapet. Å dna viste når barnet var 6 mnd at det var hans. Før dna testen var tatt viste han interesse og ville være sammen m meg i gjenn. Jeg vil så gjerne vr m barnets far. å føler meg nå trist fordi jeg vet ikke om eg kan glemme det han gjorde mot meg. det er mere men orker ikke skrive alt. Hadde dere tilgitt og startet på nytt? Hadde dere klart det?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 NEI!!!!!! Hadde aldri tilgitt noe sånt.... Jeg sier det rett ut, du er dum hvis du tar han tilbake.... Du må ikke vurdere det en gang...Finnes så mange kjekke gutter der ute...Kan ikke fatte du vurderer en gang å ta han tilbake etter elt dette,, Seriøst altså...Vet jeg høres krass ut, men det mener jeg så sterkt, du kan jo aldri stole på et sånn et menneske.....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Nei, du må ikke gjøre det. Har han sagt slike ting til deg under svangerskapet, så komme han nok til å gjøre det igjen før eller senere. Jeg hadde ikke klart å bli sammen med en som hadde sagt slike ting til meg. Eksen min var ikke så ille, man han beskyldte meg for å ødelegge livet hans hvis jeg beholdt barnet. Var temmelig knust jeg og, og må si at den dag idag (2 år etter), har jeg ikke tilgitt han ennå. Men prøve å ha god forhold, slik at det ikke går utover sønnen min. Men jeg prøver så godt jeg kan å ikke ha for mye kontakt med bf. Bare når vi skal avtale samvær og slik.
Line & Sofie05.05.06 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 enig med dem andre her ikke tilgi. skjønner det er vanskelig og sårt. men trur du liksom det blir bedre? jeg hadde ikke klart og glemt det uansett. gikk fra pappa'n til sofie for tre uker siden. han var utro over lengere tid. og jeg kommer aldri til og tilgi han. jeg hadde alltid levd i en usikkerhet på en måte.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Takk for svarene deres. Han er skikkelig alright nå, er kansje redd for at det skal bli værre. Føler meg ensom og er også redd for andre tilknyttninger m menn. Skulle ønske jeg var litt tøffere som dere. Håper jeg klarer det og alt går bra..............
Gjest marie-s Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Ha ha ha beklager, men jeg må le her. Her får du masse gode råd om å ikke ta han tilbake også virker det som om du ikke gidder å høre på noen av de man heller tar dusten i forsvar? Hvor godt kjenner du han egentlig? Er dette hans foslag nå? Vel om det er så er det vel ikke så rart, om han blir sammen med deg igjen så slipper han unna bidrag, han får hushjelp, barnevakt når han vil ut osv. Ønsker du at ditt barn skal bli som han eller finne seg en type som behandler henne på samme måte om det var ei jente? Jeg bare spør, for det er store sjanser for at det vil skje, hvertfall når du sier at du ikke er sterk nok til å stå i mot for da vil du etter en kort tid finne deg i å bli dårlig behandlet. Greit jeg er krass, men skjønner ikke helt hva du ville med dette innlegget? Hadde det gitt deg en litt bedre følelse om alle klappet deg på skuldren og bedt deg om å tilgi han? La det heller gå litt tid, be han jobbe med sjalusien sin også treffer du andre i mellomtiden!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Ok! jeg skjønner hva du mener. Jeg er litt kort når jeg skriver. ville bare høre hva andre hadde følt å ment i denne situasjonen. Blir nok ikke han og meg i fremtiden. Å ja jeg synes hele opplegget er forferdelig vondt. Håper på å få dt bedre. Å det vil ta tid i denne saken. Jeg føler meg faktisk bedre allerede nå. Jeg må ikke være sammen m barnefaren om jeg ikke fikser det han har gjort mot meg. Det er føles bra for meg å høre det av andre. Å ja, han er alright nå. Men kansje ikke så rart............................. Får se hvordan det blir framover nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå