Gå til innhold

til dere som har hvert i paris og london..... ønsker mange svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte reise på juleshoping i sliten av oktober - beg av november .... hvor er det beste å dra ... blir vel mest på ungene tenker jeg .... tenkte dra uten ungene da så mør kan få tittet i klesbutikker og slikt i fred og ro ..... minsten på tre år hater å gå inn i en klesbutikk og kansje jeg finner noen unike leker til ungene til jul

men somsakt hvor er det best å dra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i Paris i desember, utrolig fin by, med mange shoppingmuligheter. Men likevel ville jeg valgt London:) Er mer der, og mye mer "samlet".

Men så er det jo det hersens terror greierne da.. vi måtte være igjen i 3 dager ekstra, og måtte ordne alt av overnatting og flyselskapsbytte selv. Utrolig slitsomt, iallefall når jeg konstant tenkte på de to ungene mine som var hjemme, og forventet at vi allerede skulle vært hjemme..

Skrevet

Har vært i Paris 3-4 ganger i desember :) NYDELIG rett og slett, masse mennesker, men det er det jo bestandig i storbyene. Hele champs Eleyse er pyntet i lys, det lukter sjokolade i hele byen, på galleries lafayette (et stort kjøpesenter) pynter de alltid et gigantisk juletre som går gjennom alle etg. I London har jeg ikke vært, men moren min har vært der to ganger i julestria før og hun sier at det gjør hun aldri mer.. For mye kaos sier hun :)

Skrevet

PARIS!!!

Gjest frøkenvetikke
Skrevet

Har vært på juleshopping in London. Kjempefint!!! Så deilig å bare rusle rundt og kose seg. Må ikke stressa da...

Skrevet

er vel ikke så mye stressede folk i nov .... tenkte å dra uten ungene så jeg kan titte rundt i fred og ro .. tror de har det bedre sammen med bestemor noen dager ...

men siden jeg ikke har noen erfaring fra npoen av stedene tenkte jeg det var best og inhente erfaringer til dere som har hvert der

Skrevet

For shopping ville jeg valgt London, ellers ville jeg valgt Paris. Tror jeg .-)

Skrevet

ja ikke lett men blir mest shopping ja ...

Skrevet

Har vært i begge byer men London er det helt klart best shopping =0) var der i sommer ELSKER DEN BYEN. Ikke så gøy med vogn GRRRR. Men shopping er gøøøøøøøøøøøøøy =0)

Skrevet

I Paris er alt mer spredt rundt om i byen. Har akkurat vært der og så ikke så mange lekebutikker. I Champs Elysee var det kun Disney Store, men kortet gikk varmt der også ; )

I de to andre jeg fant var det MASSE leker, masse de ikke har her også og mye mer morsome ting å kjøpe til de små.

Ellers er det mer en nok butikker å storshoppe i, vi måtte kjøpe oss ny koffert for å få med alt hjem igjen!

Lenge siden jeg har vært i London, men der er alt av butikker mer sentrert. Mange fler kjedebutikker som du også finner her i Norge, og mange du ikke finner i Norge. Tror alt i alt så er det billigere i London å shoppe pga kjedebutikkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...