Gjest Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 ...og jammen synes han det var godt! Det gikk ikke fort nok, og han kunne ikke få nok. - Men jeg turte ikke gi ham alt. Det får holde med litt i dag, så kan vi prøve litt mer i morgen. Om magen tåler det. Sviskene gled ned på høykant de også. Og pappaen filmet seansen og lo like mye som mamma og Matteo. Lille vennen min er ikke så liten lenger han...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Så moro at han likte det og skikkelig koste seg. Legg gjerne ut bilder på FB. Kan nok bli en bra overgang for dere dette til fastere føde. Tenker både mamman og pappan var stolte.
Millapril Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Det er jo bare så gøy med denne maten og spes når de liker det så godt. Moro for pappaene også. Gleder meg til å se bilder/film.
Bellen^2 Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Så flott at han tok grøt og svisker så greit! Hehe, det blir noen minnerike stunder med mating fremover. Vi ler så vi griner av og til når Sebastian får smake nye ting:) Legg gjerne ut bilder av sjarmtrollet på Facebook!
smurfen :o) Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Så kjekt at han likte grøten og sviskene. gleder meg veldig til Adrian skal begynne, men tør ikke helt enda. Hvilken grøt startet dere med? Nå er det bare å kose seg med mange morsomme stunder fremover ved matbordet )
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Vi startet med litt risgrøt. Det var bare en enkel smaksprøve, men han spiste hele greia, og kunne sikkert spist mer grøt. Ser det litt ann hvordan natta blir. - Trodde han skulle være for mett til litt melk før natta, men han drakk hele flasken da også han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå