MathildeC Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg trodde man skulle fullamme til 6 mnd og deretter introdusere groet, men jeg ser mange gir det tidligere. Er det tips dere har faatt fra HS? Jeg er bare nysgjerrig, og oensker vel bare aa vite om det er greit aa gi ved f.eks 4 mnd alder.
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Man begynner vel å gi grøt når barnet krever mer mat enn mm eller mme. For noen er dette før 4mnd og andre vil ikke ha mer/annen mat før de er over 6mnd. Ting som gjør at noen begynner med grøt før den anbefalte er at barnet ikke legger på seg tilstrekkelig, er missfornøyd pga for lite mat, drikker for store mengder mme for å bli mett. Ja listen er nok lenger men var dette jeg kom på i farta. Er helt greit å gi grøt fra 4 mnd, men om barnet ditt er fornøyd med mm eller mme så er det ikke noe du må gjøre;)
*ønsker nr 2* Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 det er davel greit det? jeg spurte ike en gang hs jeg! for det er faktisk ikke hs sitt barn.. det er MITT barn... 4-6 mnd osv.. det er bare anbefalinger, alle barn er ikke like.. og jeg begynte med grøt for en uke siden, poden er 3,5 mnd.noe måtte jeg jo gjøre for å senke nattamminga litt, det sleit meg ut.. .og pden elsker grøt, og vi er nede i 2 amminger natten deilig.. kan være uthvilt sammen med poden hver dag så og si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå