Babyfacepsycho Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/10046769 For et dårlig opplegg, Kommer sikkert innom en gang da og da og leser litt. Men takker vel egentlig for meg nå. Ha det bra allesammen.
Carnivale Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Så du gidder ikke væe på dib mer når du ikke får være moderator?
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Fatter bare ikke at folk kan ta det som skjer på Dib så gravalvorlig! Det er en internettside, hvor folk i utg.pkt kan skrive hva de vil, når de vil.. Om en ikke tar høyde for det og tåler såpass er det kanskje like greit å prate med venner en "kjenner" istedet...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Jeg reagerer på at moderator er uten nett i flere uker, og at det kun er denne ene moderatoren som kan slette upassende innlegg...
Gjest Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 He he for at du ikke får være moderator???? Det er jo åpenbart hvorfor ikke frivillige ikke får være det!!!
Stratos med 3 barn Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Merkelig at den moderatoren til en hver tid føler at hun må forsvare seg selv og til og med fortelle hvor hun har vært på ferie! Her hadde ikke jeg giddi vært noen moderator i hvert fall
Trulte76 Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 skjønner jo at man ikke kan bruke vanlige brukere til moderator da.. Må nesten ha noen som er helt nøytrale.. Men er helt enig om at de burde ha flere ja Mye drittslenging her inne nå ja..
Babyfacepsycho Skrevet 14. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2007 Er ikke det om og gjøre. Jeg bryr meg ikke hvem som gjør jobben som moderator. Bare noen gjør det. Og det gjør hvertfall ikke noen nå.
Babyfacepsycho Skrevet 14. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2007 Er ikke det om og gjøre. Jeg bryr meg ikke hvem som gjør jobben som moderator. Bare noen gjør det. Og det gjør hvertfall ikke noen nå.
meg & to små vampyrer Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 men flere steder er det jo brukere som er moderatorer. F.eks. på verdensbestepappa.no . Der kan de bli det om de har skrevt over et visst antall innlegg og viser seg som fornuftig og ikke driver med hets o.l. Der fungere det helt fint. Kanskje fordi de er menn?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #12 Skrevet 14. august 2007 synd du vil gå men det er jo bare ett forum...trenger jo ikke ta det så alvorlig..???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå