Gå til innhold

Og der var moderator tilbake.. Men da gidder ikke jeg detta tullet mer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du gidder ikke væe på dib mer når du ikke får være moderator?

Skrevet

Fatter bare ikke at folk kan ta det som skjer på Dib så gravalvorlig!

Det er en internettside, hvor folk i utg.pkt kan skrive hva de vil, når de vil..

Om en ikke tar høyde for det og tåler såpass er det kanskje like greit å prate med venner en "kjenner" istedet...

Skrevet

Jeg reagerer på at moderator er uten nett i flere uker, og at det kun er denne ene moderatoren som kan slette upassende innlegg...

Skrevet

He he for at du ikke får være moderator????

Det er jo åpenbart hvorfor ikke frivillige ikke får være det!!!

Skrevet

Merkelig at den moderatoren til en hver tid føler at hun må forsvare seg selv og til og med fortelle hvor hun har vært på ferie! Her hadde ikke jeg giddi vært noen moderator i hvert fall

Skrevet

skjønner jo at man ikke kan bruke vanlige brukere til moderator da..

Må nesten ha noen som er helt nøytrale..

Men er helt enig om at de burde ha flere ja :)

Mye drittslenging her inne nå ja..

Skrevet

Er ikke det om og gjøre. Jeg bryr meg ikke hvem som gjør jobben som moderator. Bare noen gjør det. Og det gjør hvertfall ikke noen nå.

Skrevet

Er ikke det om og gjøre. Jeg bryr meg ikke hvem som gjør jobben som moderator. Bare noen gjør det. Og det gjør hvertfall ikke noen nå.

Skrevet

men flere steder er det jo brukere som er moderatorer. F.eks. på verdensbestepappa.no . Der kan de bli det om de har skrevt over et visst antall innlegg og viser seg som fornuftig og ikke driver med hets o.l. Der fungere det helt fint. Kanskje fordi de er menn?

Skrevet

synd du vil gå men det er jo bare ett forum...trenger jo ikke ta det så alvorlig..???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...