Gå til innhold

ang sykehusbag!

MammatilNathalie☆septemberbaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

når pakker dere den og hva tar man med til baby!?

har fremdeles 5 1/2 uke til termin, men skal på babyshopping med mamma i morgen og tenkte å kjøpe de tingene jeg trenger og bli ferdig med det!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pakk den gjerne et par uker før termin. Har hørt mange skrekkhistorier om pappaer som har funnet "passende" klær i skapet for sin kjære i all hast...

Til baby trenger du hentesett. De har bleier og klær på sykehuset, men hvis du vil ha noe anne enn trøyene deres på de første dagene, må du ha det med.

Og husk fotoapparat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg hadde den vel pakket ferdig fire uker før termin tenker jeg...den lå klar i bilen den :) Hadde m meg hentesett og pledd til babyen...d var vel stort sett d...så i ettertid at jeg gjerne skulle hatt m noen klær babyen kunne bruke på klinikken, for de skjortene de hadde der var ganske store i størrelsen...

Skrevet

Begynte på min igår, men bagen ble for liten så det prosjktt ble avsluttet. Men har gjort en innsats idag, egentlig fordi jeg har fått så krafitg mye mer vondt iløpet av dagen...

har pakka bind,ammeinnlegg,tannbørste te meg og gubben,undertøy, et ekstra skift te mannen,to joggebukse og ei mammabukse(som ble for liten når magen kom kraftig) og ei joggejakke. Thats it, vet ikke hvor mye mer jeg trenger. 2 uker igjen te termin.

Skrevet

2 dager til termin og har enda ikke pakket den =S

Er midt i flytting, så har ikke peiling på hvor alt er! Men får vel tid til å pakke litt før vi drar oppover... Har jo noe som jeg vet hvor ligger..hehe

Skrevet

Høres teit ut, men husk å ta med evt cola og digg til mannen (for du har ikke lyst at han skal finne på å SPØR om å gå i kiosken ;)

Og klær til deg selv, som ikke er FOR trange, så du slipper å gå rundt i nettingtrusa når svigermor kommer på besøk.

Ellers:

Amme-bh

Ull-innlegg

Gode truser

Morgen-kåpe

Tøfler som tåler en dusj (litt ekkelt å dusje barføtt der inne :P)

Body, lue, sparkebukse og dress til babyen

Fotoapparat

Toalettsaker

Notisbok og kulepenn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...