En Prins + Prinsesse Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 søndag den 19 august skjer det store.. da er det dåp... kjolen hentes i morra, og stedet er bestil, å maten er klar!!! dette blir en stor dag.. gleder meg masse!! men hva søren skal jeg gi i gave???
EnUndreneMor Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 hei du:) jeg var innom gullsmeden i dag å da fant jeg ut at jeg skal kjøpe slit ''fat'' ''ramme'' da er den rund og plass til bilde i midten oxo kan man skrive inn, navn, vekt, lengde, fødselsdato, dåpsdato osv osv.. kosta vel rundt 300-400 pluss gravering som ikke var så innmari dyrt.. her er ett par sider med gode tips http://www.babygaver.no/index.php?cPath=8&osCsid=muep55itq41kmkiia288oqf546 http://www.oleaas.no/produkter.asp?MenyID=57&path=19,57
En Prins + Prinsesse Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 takk takk, da må jeg inn å se......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå