Gå til innhold

søndag 19 august, da skjer det..... :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

søndag den 19 august skjer det store.. :) da er det dåp... kjolen hentes i morra, og stedet er bestil, å maten er klar!!! dette blir en stor dag.. gleder meg masse!! men hva søren skal jeg gi i gave???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du:) jeg var innom gullsmeden i dag å da fant jeg ut at jeg skal kjøpe slit ''fat'' ''ramme'' da er den rund og plass til bilde i midten oxo kan man skrive inn, navn, vekt, lengde, fødselsdato, dåpsdato osv osv.. kosta vel rundt 300-400 pluss gravering som ikke var så innmari dyrt..

 

her er ett par sider med gode tips

 

http://www.babygaver.no/index.php?cPath=8&osCsid=muep55itq41kmkiia288oqf546

 

http://www.oleaas.no/produkter.asp?MenyID=57&path=19,57

 

Skrevet

takk takk, da må jeg inn å se...... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...