Gå til innhold

Voondt i mellomgulvet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer det av? Det gjør så vondt, akkurat som om det presser på, begynner å bli ganske ofte nå, opptil flere ganger om dagen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på selve huden eller inni liksom?

Skrevet

Denne tråden henger jeg meg på for der har jeg også hatt vondt i hele dag.... Er det noen gode svar?

Det eneste jeg tenker på om det kan være luftsmerter som ikke kommer seg ned og ut igjennom tarmene pga at småen ligger å trykker på tarmene. Jeg har endel murringere i ryggen, men har ihvertfall tømt tarmene iløpet av dagen, spesielt den siste timene, snart brukt opp en dorull. Kanskje så uheldig at jeg har fått omganssjuka, nå to uker før termin.

Skrevet

Jeg forklarte noe av den samme følelsen som beskrevet her til jordmoren min i går, og da snakket jordmoren min noe om at det kunne være livmormunnen som begynte å flate seg ut og gjøre seg klar til å åpne seg før fødselen. Det kunne gi en følelse av stikkende og lett smertefulle "stikk/støt". Vet ikke om det er det samme som du mener, men..

Skrevet

Litt vanskelig å forklare, men d trykker liksom, rett under brystet også er det tungt å puste samtidig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...