Tulletutta Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 ringte legen i dag for eg ser ikkje heilt for at meg at eg kan klare å jobbe meir. er 50% sjukemld fra før av og nå vil eg opp i 100% , men legen meinte eg fint kunne gå på jobb. I går når eg var på jobb fekk eg vonde kynnere og stikkingere i underlivet når eg stod eller bøyde meg. kjentes ut som om noko skulle komme ut var hos jordmor, hu virka litt begymret ,men meinte eg berre måtte ta det med ro så fekk eg heller ringe legevakten viss det vart verre utover kvelden. det roa seg vel i 8 tida i går kveld. Og i dag får eg kynnere berre av å ta meg ein dusj. Følere virkelig ikkje for å jobbe i jobben min lengre. i heimesjukepleien, er stress og kav heile tida og tunge løft, selv om eg ikkje løfter mykje så blir det ein del i løpet av dagen. Er så frustert, trur at viss eg får det på samme måten i måro så går eg heim og ringer til legen. Legen har ikkje snakka med meg selv ein gang, eineste eg har fått snakka med er kontor dama syns det er uforsvarligt at han tar ein sånn avgjørelse uten å ha snakka med meg personligt.
Tulletutta Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 det er ikkje min egentlige lege for hun er i svangerskapspermisjon, det er mannen hennes, men denne legen slutter på fredag og då kommer det ein ny men eg veit ikkje kem..
Gjest Ut på tur Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Høres merkelig ut. Ring og forlang å få snakke med en lege ikke kontorsøster. Fortell at JM er bekymret
Gjest Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Ta deg en tur til den nye legen, fortell om kynerre som kommer når du er i aktivitet. Regner ikke med arbeidsgiver i hjemmesykepleien kan tilrettelegge så veldig mye for deg,men det går jo an å få alternative arbeidsoppgaver.. Fortell om at den andre legen ikke ville se deg en gang før han bestemte seg for ikke å sykemelde. Viktig å få møte legen. Lykke til:-)
Tulletutta Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 ja, har kynner nå og det eineste eg har gjort i dag er å dusje, og lage middag.. uff ja, går på jobb i måro så viss det blir sånn som i går så ringer eg rett til legen og seier kossen det er.. for sånn som dagen var i går var egentlig ikkje noko kjekk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå