Gå til innhold

Han boler seg!!!! Han driver f!!!!!! meg og boler seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig???!!! FAen steike i helvete jeg er så forbanna nå at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på. Er faen ikke rart at han er ustabil som ei vindskjeiv jolle når han driver og putter steroider i seg! Og dette er en fyr som slutta på antidepressiva fordi han syns det var "så ekkelt å ta noe som endret personligheten hans!!!!" AAAAAARGGGH!!! Jaja, det var i alle fall det sparket rævva jeg trengte for å komme meg til helvete vekk herfra. ÅHHHHHH!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, holder han på med det tullet der, er det ikke godt å si hva som kan skje. Enkelte blir jo helt rabiate. Du bør nok unngå noen konfrontasjon med han. Hadde ikke du "flukt-planen" klar? Håper det ordner seg for deg. Lykke til!

Skrevet

Huff...., lykke til!

Jeg vet hvordan du har det. Min eks gjorde akkurat det samme.

Kom deg vekk!

Skrevet

Jeg har aldri trodd han var veldig smart, men at han var så steike sprengt i skallen trodde jeg faktisk ikke. Jeg har allerede konfrontert ham, overhørte en telefonsamtale der han prøvde å få fatt i mer av hva det nå enn er han har i seg. Jeg klikka helt, spurte om den samtalen dreide seg om det det hørtes ut som, og han ble helt øh, mm, æh... Jeg tror han følte seg så tatt på fersken at han ikke tenkte på å bli sint. Jeg raste inn på soverommet og låste døra, og han gjorde ikke noe forsøk på å komme inn. En time senere hørte jeg døra gikk og bilen startet i oppkjørselen. Og her er vi, jeg er fortsatt sint som ei fele, alt han har utsatt meg for, og nå dette.... vet ikke om jeg skal le eller grine.

Skrevet

Huff..

Hvor langt er du på vei da? Det er ikke lett og leve i et sånn forhold, det vet jeg alt om. Særlig hvis han er ustabil og blir sint og sånn. Jeg klart ikke mere til slutt, måtte bare flytte og komme meg ut av det forholdet!

Tenker på deg iallefall...

Skrevet

25 uker... Har hatt et par innlegg tidligere, det er en stund siden jeg bestemte meg for å gå fra ham, nettopp fordi han er ustabil og noen ganger direkte ondskapsfull. Han er bipolar (manisk depressiv) så han kan ikke skylde bare på bolingen. Men det gjør jo ikke akkurat saken bedre... Puh... kjenner pulsen begynner å nærme seg hvilestadiet nå. Fy flate, hadde aldri trodd jeg skulle tørre å lange ut mot ham sånn som jeg gjorde i dag :) Kanskje jeg burde gjøre det oftere, for det satt ham helt ut. Eller, det skal jeg jo ikke for jeg skal flytte, og det fort :)

Skrevet

var gift med en som gjorde det.. litt ustabil ja. han ble helt ekstrem på alle punkter... det gikk til helvete med ekteskapet ihvertfall...

han angret bittert i ettertid,når han kom til seg selv igjen..så hva han hadde mistet og må gå på hjertestabiliserende resten av livet for å leve..

kom deg vekk fra ham du. du får det aldri bra i sammen med en som driver med sånt. vet hvordan du har det

Skrevet

Jeg forstår deg godt. Er nok best å komme seg vekk! Det er trist å bruke energien på idiotiske menn i svangerskaper. Menn skal være en støtte, og ikke en belastning!

Masse lykke til med flyttingen da iallfall...., selv om jeg forstår at du er sint og trist!

Skrevet

Hva skjer egentlig med kroppen da? Jeg aner ikke noe om sånt, jeg vet bare at det er noe han setter med sprøyte. Burde kanskje reagert da han plutselig ble hekta på trening, men det er en del av sykdomsbildet hans, at han i perioder er ekstremt opptatt av en enkelt ting/fritidssyssel... han har trent i ca 6 mnd, så jeg tror dette med bolingen er noe han har begynt med etter det. Han har blitt veldig stor, liksom rund i fjeset og rundt skuldrene. Jeg som trodde og nesten håpa på at han gjorde seg lekker for ei ny dame, hehe... for en dust, jeg skal være så glad når jeg bare kommer meg herifra. Er så glad jeg har dere å ventilere ut på, damer!!! :)

Skrevet

Det finnes jo både sprøyter og tabletter da. Sprøyter er værst.. ., er iallefall det som tar mest på kroppen. Man tilfører kroppen en falsk følelse av og klart og mestre mere. Blodårer og muskler vokser, sammen med enorme humørsvingninger. Sinne er veldig vanlig, noen blir helt gale! Min tidligere samboer gikk også veldig opp i vekt, musker veier jo mye. Du har sikkert også merket at han spiser mye mere enn tidligere?

Ja, det er bare og få ur agresjonen! Hehe... Godt og ha noen og klage til!

Skrevet

Han har en stor bøtte med sånn derre proteinpulver som han går og drikker på, så regna med det var derfor han la sånn på seg. Han sier at han må legge på seg fett for å kunne omdanne det til muskler, jeg vet ikke om det er oppi hodet hans den teorien har oppstått eller om det faktisk er sånn man bygger kropp. Han har alltid hatt humørsvingninger, utenom det første året vi var sammen, da holdt han dem skjult. Men han har vært mer irrasjonell enn vanlig i det siste ja, når jeg tenker meg om. Var jo ikke uten grunn jeg hadde den berømte bagen stående klar.

Skrevet

Ta med deg baggen og reis... Unnskyld at jeg er så rett frem, men tror det er nødvendig i sånne tilfeller! Sånne menn er ingenting og spare på. Han kommer vel ikke til og slutte heller?

Kanskje ha lover bor og bedring nå....?

Skrevet

Hei!

Sjekk: www.antidoping.no

De har en telefon man kan ringe.. Ringte de en gang også, og hun jeg snakket med var kjempe hyggelig :-)

Skrevet

Har nettopp gitt min babys far ei skyllebøtte uten like...pga lign oppdagelser...nå bor ikke vi sammen, men det er overhodet ikke aktuelt og involvere en far som driver med slikt! aldri sett han så slukøret...så tror jammen jeg nådde frem! vi får se...

Men i din situasjon hadde jeg nok gått fra ham...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...