Gå til innhold

Shoppetips til førstegangs ( og dere andre også)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte TummyTub til lillegutt. Han storkoser seg i den! Anbefales til alle. Kjekt om dere skal på babysvømming også, kan plassere lille gullet oppi bøtta mens dere dusjer ferdig, og siden overflaten i bøtta ikke er så stor så holder den på varmen lenge. senere kan bøtta brukes som lekekasse og søppelbøtte

En liten ting til: kjøp nattdrakt med knepping, ikke glidlås.. jeg har begge deler og når jeg bytter bleie på natta blir hele lillegutt liggende naken når jeg bruker den med glidlås, men de med knepping kan jeg bare kneppe opp i skittet så slipper han å fryse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Trodde de fleste pysjer med glidelås hadde to "låser" jeg..? Det har ihvertfall alle til datteren vår. Men så er jo de i str 98 også da=)

Skrevet

Jeg har et ganske "teit" spørsmål... lurer på mye rart egentlig.. ikke er jeg gravid eller har barn heller, men leser likevel innlegg her om alt mulig rart...

HI skrev at babyen kan sitte i TummyTub mens du dusjer... jeg lurer da på om de virkelig kan sitte der helt alene? Uten støtte tenker jeg da på.. Hvilken alder (hvor mange mnd) er det snakk om? Hehe.. mye rart en kan lure på gitt!

Skrevet

Den er så liten atr babyen sitter ganske støtt iden tror eg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...