Gå til innhold

gutten min sovner ikke selv..


Bærta å babyn

Anbefalte innlegg

han sovner bare ved puppen og i armene, og våkner når han blir lagt ned i vogn, seng o.l. Går greit ved legging for natta. men hva gjør jeg på dagtid? kan jo ikke sitte med gutten i fanget for at han skal sove? han er 2 mnd nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat på samme måten som deg - krysser fingrene for at det blir bedre etterhvert. Gutten vår sovner når vi kjører bil og triller, men kan jo ikke gjøre det hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Men når han er så liten, er det ikke greit at han sovner i armene? Han er jo ikke våken så lenge om dagen, at det kan være godt å få litt nærhet? Jeg forstår at etterhvert er det praktisk at han kan sovne av seg selv. Min er 3 måneder og jeg har tidligere latt henne få sovne i armene. Nå trenger hun det ikke når hun skal sove for natten, og heller ikke første og andre gang hun skal sove om dagen. På ettermiddagen, er det fint med litt nærhet igjen, kanskje derfor hun synes det er greit å sovne selv om kvelden? Etterhvert vil jeg gjøre begge deler, både at hun kan sovne i armene og av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...