Bærta å babyn Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 han sovner bare ved puppen og i armene, og våkner når han blir lagt ned i vogn, seng o.l. Går greit ved legging for natta. men hva gjør jeg på dagtid? kan jo ikke sitte med gutten i fanget for at han skal sove? han er 2 mnd nå..
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hva med om vognen er i bevegelse da? Har du forøvrig forsøkt bæretøy? Anbefaler enten ringslynge eller MT, der sover de veldig godt:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 sånn er det med min datter også! hun må sove veldig tungt før hun kan sove alene.. men prøv å legg deg ved siden av han og sov med han.. det fungerte for meg. nå er hun 2mndr og det går mye bedre nå.. men hun er fortsatt litt sånn
Bærta å babyn Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 jeg har ringslynge, han sover i den nå og han sover godt i vogna ute på humpete vei... i bilen/på bussen/toget sover han også godt. kan godt sove med han men når jeg flytter meg våkner han.
Kirsebæra Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Vet du hva? dette går seg til når barnet ditt begynner å få grøt og annen fast føde. Jeg var så frustrert fordi lillegutt ikke ville spve,men da jeg begynte å gi han grøt, så sovnet han i 8 tiden og sov til ett-to tiden. så en flaske med melk og sov igjen til i 6-7 tiden..han er nå ni mnd.... Men det skal dog sies at jeg begynte med grøt imelken hans da han var to mnd fordi han skrek og skrek hele tiden. Fant ut senere at han var allergisk mot melk så han hadde mye mageknip. men når du begynner med fast føde så får han mere rutiner og sovner av seg selv....
Bærta å babyn Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 han sover fint på natta, sovner mellom 10 og 12 og sover til 5-6 tida. det er på dagtid jeg ikke får han til å sovne. så jeg må vente 2 - 4 mnd før han sover selv????
Gjest Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Neida, de trenger nok litt hjelp med å sovne, men ikke fortvil. Plutselig en dag kan du bare legge han i senga og han sovner;) Og dagen etter kanskje ikke:p Men her fungerte det med trilling, jeg tok vognen inn, trillet til hun sovnet og stoppet når hun sov godt, rugget litt på vogna når hun gryntet og hun sov litt mer. Hun sovnet også til Blink182 på full sprut forøvrig. Det var visst stas! Utover det så sov hun i den perioden mye på brystkassa osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå