Gå til innhold

Trønderdamer med "englene" våre;)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg var ikke på forrige treff på grunn av time hos optiker, og kan ikke komme i morgen. Lille Dorthe skal på 6 ukers kontroll i morgen, selv om hun da vil være 7 uker. Vet ikke om dere har avtalt noe treff, men regner med det!

Hvordan går det med alle?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjohei!

Jeg var heller ikke forrige gang da jeg har vært nordpå hos familien...jeg fikk høre at det var avtalt nytt treff i morgen til vanlig tid..!? vi kom hjem i dag, men tror jeg skal komme en liten tur på treff i morgen likevel...er egentlig mest gira på å bare være hjemme å la julie slappe av,men kan ikke komme på treff neste uke, så da blir det jo så altfor lenge til jeg får se dere!:) håper det kommer noen i morgen! klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:0)

 

Her går alt fin fint og vi koser oss masse:0)

 

Er avtalt nytt treff i morra kl 13 ja.

Må jo holde onsdagstradisjonen ved like. Håper å se dere Sommer-barn, men forstår godt om dere er slitne. Mamma 22 håper vi ses neste onsdag ( skulle sende deg melding i dag men ammetåka tok meg....så fint bilde av dere i dag. Gjett hvor, hi hi hi)

 

Gleder meg til å treffe dere som kan komme i morra, blir så kos:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fint og fint bilde, men takk! Var vel ca 12 timer etter fødselen, så følte meg ikke spesielt vakker..

 

Vi kommer vel i avisa på løpende bånd fremover! :)

 

Sees neste onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...