Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har barn med den type merke..?

Vokser fra 2 ukersalderen, og er ikke der ved fødselen. Forsvinner det? Hun har det i ansiktet. Sønnen min har det på magen. han er 5, og det er nesten borte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det? Ikke helt sikker jeg da... men er det fødselmerke som kommer en stund etterpå og blir som en hevelse på kroppen?

Skrevet

Jenta mi har det på brystet, eller nesten på venstre skulder. De sier jo at det går bort av seg selv i de fleste tilfeller. Siden det har gjort det på gutten din, gjør det sikkert det på jenta di og! Plagsomt å ha det i ansiktet da..

Det blir som en liten hevelse ja, og er knallrødt, ser ut som et jordbær:-)

Skrevet

ok. Det var det jeg trudde. Har også sett at de blir der. men er de i ansiktet og ikke forsvinner vil nok legen gjøre noe med dem.

Skrevet

Lillejenta mi har et jordbærmerke på magen, men syns det ligner på et hjerte jeg da hehe.

Spurte på helsestasjonen og da mente de at det alltid kom tilå være der men det ville blekne litt

Skrevet

Min prinsesse har et slikt merke på låret. Barnelegen sa det ville forsvinne innen 5 år (+ / -). Jeg ahdde selv et slikt merke som var veldig likt i størrelse og fasong. Det var borte da jeg var 4....

Tror det er uvanlig at de varer hele livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...