*Angelface* Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Flere som har barn med den type merke..? Vokser fra 2 ukersalderen, og er ikke der ved fødselen. Forsvinner det? Hun har det i ansiktet. Sønnen min har det på magen. han er 5, og det er nesten borte.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 hva er det? Ikke helt sikker jeg da... men er det fødselmerke som kommer en stund etterpå og blir som en hevelse på kroppen?
Ebbalille Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Jenta mi har det på brystet, eller nesten på venstre skulder. De sier jo at det går bort av seg selv i de fleste tilfeller. Siden det har gjort det på gutten din, gjør det sikkert det på jenta di og! Plagsomt å ha det i ansiktet da.. Det blir som en liten hevelse ja, og er knallrødt, ser ut som et jordbær:-)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 ok. Det var det jeg trudde. Har også sett at de blir der. men er de i ansiktet og ikke forsvinner vil nok legen gjøre noe med dem.
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Lillejenta mi har et jordbærmerke på magen, men syns det ligner på et hjerte jeg da hehe. Spurte på helsestasjonen og da mente de at det alltid kom tilå være der men det ville blekne litt
carmencita Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Min prinsesse har et slikt merke på låret. Barnelegen sa det ville forsvinne innen 5 år (+ / -). Jeg ahdde selv et slikt merke som var veldig likt i størrelse og fasong. Det var borte da jeg var 4.... Tror det er uvanlig at de varer hele livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå