Gjest Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 magnesiumtabletter, kjøpes på apotek, hjelper masse!!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Magnesium-tabletter fra Prevent hjelper meg iallefall..
*Vetlis* Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Da jeg trente fikk jeg beskjed om at det hjalp med bananer, pga kalium....
MiniMeAndMe+spire Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Enkelt og greit, når det skjer, sving beina ut av senga å sett de i gulvet, da forsvinner det PRONTO..... Jeg var plaget masse før og etter jeg begynte med dette noen kvelder/netter har jeg ikke hatt det på leeeenge....
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 14. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2007 Men det skjer opptil flere ganger daglig/nattlig.. Hadde en som satt i leggen i 3 dager i strekk og ikke ville slippe. Pleier å sprette opp og smelle beinet i gulvet, men hadde vært best å kunne sluppet Takk for fine tips:) Nå blir det bananer og magnesiumtabletter på meg Er åpen for det meste for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå