Gå til innhold

Ok... Her snakker vi myyyye oppussing.., men.. Se på dette=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://finn.no/finn/realestate/object?finnkode=10856061&sid=3cba2JwRT835904&pos=1&tot=22

Kommer litt an på hvos mye som må gjøres.. Men jeg så maaange muligheter med dette huset.. Jeg elsker gamle hus.., Døren i gangen her.. male den hvit bla.. + mange andre knallsmå detaljer som jeg falt for..

Men vi snakker jo noen hundre tusen i oppussing tenker jeg , siden det er så billigt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jo kjempebillig!!!

Har råd til å pusse opp en del da:)

Selv ville jeg ha brukt penger på nytt bad og kjøkken, og det blir jo litt:)

Tatt vekk tepper på gulvene der det er det, og lagt nytt gulv, samt malt treverk og veggene.

MEN tviler på det hadde blitt mer enn 500 000,- og en nyoppusset enebolig til 1,5 mill er IKKE gale:)

Skrevet

fint med gamle hus, og måtte nok regnet endel i oppussing i dette ja....

:-)

Men likte ikke formen på det jeg da, fikk assosiasjoner til en kirke...:-9

Skrevet

Ja, den døren inne var nydelig. Badet var eksepsjonelt grelt... ;-)

Absolutt muligheter...

Skrevet

Av en eller annen grunn .., når jeg så den døren i gangen var jeg solgt.. he he...=)

Ville jo blitt litt utbygging av terasse +++ eventuelt.., men regner ikke akkurat med at vi kjøper.. egentlig ikke der vi har lyst å bo..=)

Skrevet

Noen hundre tusen, ja. Ville i alle fall sagt 500 000,- jeg da!! Badet må jo totalrenoveres, og et gulv her og et gulv der, det blir fort penger ut av det!! En annen ting jeg ikke likte var at det var såpass gammelt, så sjekk ut salgsoppgaven NØYE. Fuktighet, mugg +++

Skrevet

At det må dreneres ser jeg på som et selvf. og vi leser alltid salgsrapporten nøye.. Har sett på så mye hus at vet hvilken felle jeg IKKE skal gå i.. he he...;o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...