Gå til innhold

da har jeg vært hos dagmamman.. og. er ikke imponert... men

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jo mulig det er jeg som er storkrevende da.. vet ikke ..

5000 kr i forskud om månden, må selv ta med mat og bleier, en liten eske med gammle slitte leker, de er ute 2 timer om dagen ca (bra) hun tar med barna på lekegruppe, men dette må jeg betale.. 100-150 kr månden ca...

hva synes dere som vet litt mere enn meg om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det hørtes dyrt ut,

alt burde vært i prisen,, ikke bleier da men, maten i alle fall

Skrevet

Helt greit. I oslo betaler noen 6000.

Du får jo kontantstøtte.

Skrevet

lillegutt e bare 6 månda, så får ikke kontantstøtte.. men må begynne på skole igjen,går på skole gjennom nav, attføring, og går jeg ikke på skole, har jeg 970 kr i månden å leve av..

Skrevet

Syns hvertfall at maten kunne vært ink. prisen. Bleie kan du ta med selv. Det er ikke så ille.

Skrevet

Regner med at hun er hvit da, ellers er det jo svindyrt. Bor i Stavanger, så det vet jeg ut ifra hva andre tar her i nærområdet. Får jeg spørre hvilken by-del dette er i?? Trenger ikke svare altså, visst du ikke vil.

En liten eske med slitte gamle leker, hadde vel forventa litt mer kanskje...å hvor er de i lekegrupper som koster 150 kr pr mnd?? Hvor mange baren har hun? Hva er alderen på de? Og har du ringt referansene??

Skrevet

hun bor i sandnes, så må kjøre et lite stykke.. men finner jo ikke dagmamma!! og er litt krise nå... vet ikke hva jeg skal gjøre..

hun har 1 annet barn, i tillegg til sitt eget, de er mellom 3-4 år.

har ikke snakket med referanser.. glemte helt å spørre, og spurte ikke om hun var "hvit"

Skrevet

Er hun hvit, så kan dere trekke det av på skatten, det er jo litt vesentlig, å mye mer redelig mener jeg. Vi bor i madla bydel, så det er jo et stykke unna, men her tar de fleste maks 4500,- da er det hvitt, opptil 4000,- om det er svart.

Referanser er VESENTLIG synst jeg!! Ring henne og spør, det er vanlig å sjekke ut referanser!!

Synst hun hadde litt store barn også.....Men forstår deg veldig !! Ikke greit når du MÅ begynne på skole med en så liten baby!! Men skal hun ha han fulltid? Må dere det? Går du alltid hele dager?

Skrevet

blir å gå vanlig skole, hver dag.. men er tidligere ferdig henter jeg jo han.. men hun trengte en som var fulltid, for å ha råd til å være dagmamma.. nei.. huff.. du får sende en pm om du hører om ledige i stavanger/sandnes.. bor selv på forus

Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre!! Men kjenner lite folk i sandnes/forus, så det er ikke store muligheter.

Men en annen ting: se til at du ikke har for lang oppsigelsetid, kjedelig dersom du vil bytte!

Å har du forresten spurt her inne?? Det er jo noen fra sandnesomr her, kanskje de kan hjelpe??!

Skrevet

ja, det med oppsigelses tid er viktig.. står på venteliste til barnehage..

Skrevet

Dersom hun vil ta med barna i en barnegruppe, synes jeg hun må betale det selv. Det er jo et valg hun har gjort ikke noe dere krever av henne.

Skrevet

Det var greit, men ikke noe supert tilbud akkurat. Og det at dere må ta med leker var vel litt på kanten. DET burde hun fikse selv, og det er jo gøy for dem å leke med noe andre leker en de de leker med ellers.

Selv betaler vi i Bergen 4000,- Det inkluderer mat og alle aktiviteter hun tar de med på. Synes det var en grei deal.

Skrevet

Hei, hei.

Er det 100 % plass ? Jeg bor å på Sandnes, rundt her tar dagmammaene rundt 6500 kr for full plass, både svart og hvitt. Hvor henne på Sandnes har du fått ?

Skrevet

Synes det var dyrt jeg, hvis det ikke er hvitt da... Bor selv i Stavanger..

Burde hvertfall være inkl. mat og lekegruppen og bare ta med bleier selv. Det er jo dagmamma som velger å gå på lekegruppen. Skal si fra hvis jeg hører om noen dagmammaer i stvg. området : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...