Nit@™ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hvordan tilbrede den best? Kan jeg ta den i folie med litt sitronpepper evnt smør og i steikeovnen?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Det hørtes godt ut det.Eg pleier ofte å woke den. Slenger i 1 pakke grønnsaker, og har på sitron og pepper. Ved iden har eg nudler eller ris.
Nit@™ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Hmm. Wok har jeg ikke tenkt på. Det skal jeg jammen prøve en gang. Takk for tipset! Prøver meg med folie og steikeovnen i dag.. Vet ikke helt hvor lenge og hvor varmt, men det er vel bare å prøve seg frem ;o)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Den er jo oxo knallgod og lage plukkfisk med =))) MMMM
Nit@™ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Ikke bare si sånt da Bibi.. Kom med oppskriften ;o) Ungen fikk plukkfisk av ei venninne av meg og synes det var kjempegodt... Men jeg kan ikke lage det ( Gidder du?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Klart d =) Det er kjeeempe lett Kok fiskeblokken alene i salta vann Kok ca 8 poteter stek litt løk (1/2) Mos alt sammen og tilsett litt melk slik den blir myk ha oppi salt og pepper om du ønsker MMmmm...snadder !! *vann i munnen* hehe ;D
snuppelure 74 Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Den egner seg best i søppla ;o) Nei da snuppa, det blir sikkert fint Jeg liker ikke torsk jeg
Nit@™ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2007 Takk for oppskriften. Den må prøves... Snuppelure 74: Jeg må ha i meg litt annet en solo og hamburger også vettu )
Sånn kan det gå Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 For en kjapp middag heller du ut en pakke frosne grønnsaker (brokkoliblanding eller blomkålblanding synes jeg er best til dette) i bunnen av en ildfast form, legger på en filetblokk(kan godt ta den rett ut av fryseren), strør på salt og pepper, heller over hvit saus,strør revet ost over og slenger det i ovnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå