calalalala Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Har hørt at Fredrikstad sykehus ikke har lov til å oppgi kjønn ved ul fordi risikoen alltid er der for at de bommer. Noen som har erfaring med dette? Skal på ul der i uke 19 og hadde håpet å få se om det er gutt eller jente.
pandabjørn Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Det er det dummeste jeg har hørt........! har ikke lov å oppgi kjønn ved ul tilfelle de sier feil..noen ganger ser man det veldig tydlig andre ganger ikke du får bestille deg 3d ul i slutten av uke 20 om du ikke får greie på hva det blir når du skal på ul i uke 19. du får spørre om de kan se hva det er å se hva de svarer lykke til
Pinny og lillegutt Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Sniker meg inn fra 3trimester. Det er feil, de oppgir kjønn.. Både jeg, min venninne og mitt søskenbarn fikk i allefall vite kjønnet på den ordinære UL på fredrikstad sykehus. Men du må selvfølgelig spørre om det.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg var på UL på Fredrikstad sykehus i går, og jeg fikk vite kjønnet i hvertfall !!
calalalala Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Godt å høre, håper vi også får vite det:) 3d ul er jo uansett moro å ta, har hørt det er en opplevelse:) takk for svar.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Hmmm, jeg var på ul om torsdag, og jeg fikk vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå