Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Duster... Greit at man får penger til overs.. men du får IKKE mer til overs første gangen du sier det.. Fikk penger til overs.. så jeg kjøpte - fikk MER til overs .. så jeg kjøpte.. hadde vært greit.. Og jeg klare faktisk å bli sint altså... det er ganske imponerende
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Hahahahaha, føler med deg, og irriterer meg grønn over det samme... hihi ;-p
MiniMeAndMe+spire Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 åååh....neeeeii..... hadde jeg møtt på den dama i en mørk bakgate et sted..... HAAAAAT!!!! hirr-hirr....
Isilra Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Haha! Jeg og! Blir skikkelig irritert på hun dama der.. Man planlegger ikke å bruke mange, mange tusen kroner på en våtdrakt vel? Om jeg forstod deg riktig da.. Hehe
MiniMeAndMe+spire Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 jah, kjøpe bokbind til 1.99,- og få laaaaangt over 3000,- til "OVERS"..... Snerr!!!
Miss L å di Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Sykt å ta med 3000 kr for å kjøpe bokbind .... Hatehatehatehate!!!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Ååååååååå enig! Hater ho så inderliiiiiig!:@
Niem og Patrick Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 hater måten hun sier :Ævvropris' på.. hater reklamen generelt.. Like mye som Zon reklamen på tv3
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. august 2007 #9 Skrevet 14. august 2007 den var jo enda mer dum da en mann før jul skulle kjøpe kaffetrakter til moren, men så fikk han mer til overs og kjøpte to andre ting før han kjøpte det han skulle- altså kaffetrakter til moren. skikkelig dårlig og irriterende reklame! dessuten så får en ikke mer til overs hele tiden heller- det spørs jo hvor mye penger en skal bruke i utgangspunktet!!
januarblomst Skrevet 14. august 2007 #10 Skrevet 14. august 2007 Godt å høre det er flere som irriterer seg over den reklamen dær!!!! Den er så simpel!!!! Både innholdet i reklamen og dama!
Tresnartfire Skrevet 14. august 2007 #11 Skrevet 14. august 2007 Haha, hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle hele kroppen? Det er den verste reklamen jeg har hørt! Og den aksenten.. Usj. Europris er også helt forferdelig!
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. august 2007 Det værste for meg er at "det er MER til overs" selv etter første tingen man kjøper.. da er det jo "bare" penger til overs.. og så er det "mer til overs" hvis man får penger til overs en gang til liksom!! Men takk gudene for at dere er irriterte også.. argh
Hormonella Skrangle Skrevet 14. august 2007 #13 Skrevet 14. august 2007 Putter heller penger jeg får til overs på et tilfeldig parkometer enn å lagre på all den dritten de selger der....
Gjest Skrevet 14. august 2007 #14 Skrevet 14. august 2007 Sært at europris faktisk bruker penger på å få laga en slik ille dårlig reklame:(
Gjest Skrevet 14. august 2007 #15 Skrevet 14. august 2007 og denne stolen passer så bra nå som Morten har brekt foten..Morten..Moooooooooooooooorten....Hyyyyyyyyyyyyyl..hehehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå