Gå til innhold

TERMIN 27 SEPTEMBER: =)

L-O-V-E&prinsen+spireimagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORDAN går det jenter??=)

Her går alt fint, begynner å bli ganske tung. (+9kg her)

Skal på sykehuset på torsdag ang avgjørelse om ks... så vi får se:)

Vil gjerne høre fra dere:)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det også bra. Føler meg i bedre form enn på lenge:-) Nyter å være gravid! Har hatt mye plager med bekkenet og nyrebekkenbetennelser, men nå er alt bare herlig! Begynner å bli litt stressa med å få ting i hus, oppdaget plutselig at det er jo ikke så lenge igjen..! Har vel ikke helt gått opp for meg hva som virkelig er i gang med å skje.. Ting begynner å bli tyngre, og jeg føler meg til tider helt stappa. Nattesøvn er det også så som så med, men det er vel noe som følger med denne tilstanden;-) -Gleder meg!

Blir spennende å høre om du skal ha ks. Såfall er det jo store sjangser for at du får ny termindato :-))

Skrevet

joda går greit her.. er virkelig ganske så lei nå... er såå ubehaglig å legge seg ned i sengen, finner ikke sovestilling som er behagelig :( har slitt med mye kynnere men de har heldigvis avtatt litt nå - eller jeg har blitt vant med dem ;) he he... er godt å vite at nurket snart skal ut.. skal bli så godt d.. men må jo huske å nyte tiden nå også, er jo en stund til vi kan ha frie ettermiddager igjen he he..

herregud.. 4-8 uker så er vi mamma :D

Skrevet

hei,jeg har også termin 27.09 :)) skal til jm imorgen å finne ut om jeg skal ha ks elr ikke (seteleie)

Skrevet

så bra jenter:=)

ja vet ikke helt hvordan praksisen er med ks, har nemlig hørt at de tar mer opptil termin datoen...:) så vi får se...

I dag ble jeg heldigvis ferdig med alle innkjøp (har bare noe små ting som ammeinnlegg og babyolje å kjøpe)...

fikk litt sånn panikk angst her en stund:) hehe... men er jo enda god tid ;) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...