Gå til innhold

Barbering !! Noen som pliiiis har gode råd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har barbert meg i mange mange år, men har vel aldri fått det sånn helt skikkelig til oppe rundt dusken. Det blir alltid sårt, nuppete og aldri helt glatt /fint. Eneste under rundt åpningen osv der blir det helt glatt og fint. Jeg barberer meg i dusjen, varmt vann, men har aldri strålen mot området jeg barberer. Shaver meg to dager i uka. Bruker den nyeste gillete for woman, og tilhørende skum.

Et annet problem er vel at barberer jeg meg tidlig om mårran så stikker det allerede nedentil om kvelden igjen, er dette normalt?

Sorry for detaljer, men dette er noe som plager meg ofte!!!

Syns det er så kjedelig, mest fordi jeg tenker på samboeren min. Han sier det ikke gjør noe, men jeg vil jo føle meg helt vell og fresh!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikkje om barberingsskum er så bra der nede. Jeg bruker vanlig underlivsvask, da den også er glatt og skummer litt. Fungerer bra for meg. Blir sjelden nuppete. Og ja, jeg tror det er normalt at man fort får stubber. Hår vokser alt for fort synes jeg!

Skrevet

Smør på litt aloe vera gel etterpå, da blir ikke huden så iritert:)

Skulle vi ikke vært hårfri på intime steder , under armer og på legger?? hehe da hadde jeg vært glad:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...