Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Jeg pleier å ha halvt oppi med varmt vann+zalo i den og starter den i noen sekunder. Deretter skyller jeg den grundig. Noen som har et bedre tips? (Vask i oppvaskmaskin ødela den forrige vi hadde)
Birthen Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Det var smart. Synes det er et håpløst prosjekt å få den skikkelig ren. Har sluttet helt å bruke tappekranen, for den blir jo aldri ren!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå