Diamanten Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Har testet positivt for El idag så nå er det bare å kjøre på he,he. Håper det klaffer denne gangen.. Flere som har >El i disse dager?
Bomsedeisi Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Ja jeg har også i disse dager, på hvilken dag i syklusen er du?
Bomsedeisi Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Jeg er på dag 11 så da er vi ganske tett
Diamanten Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 jeg krysser fingrene for oss begge to;) har prøvd både hostesaft og progesteronkrem nå så krysser fingrene for at det skal gå denne gangen. Har prøvd i 1år nå og mistet en gang så er veldig klar for å bli gravid snart..... hvor lenge har du prøvd?
Bomsedeisi Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Ja håper vi begge får det til denne måneden Jeg er bare i 2 pp, men er veldig klar. Håper virkelig at det klaffer. Blir spennende å se om ca. 2 uker
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 Melder meg på jeg også Har ikke fått positiv test, men den skal være rett rundt hjørnet altså! På dag 12 nå... Håper spiren sitter til dere nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå