Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

dokker som e medlem

har dokker mottatt fått gavekortet på up&go gavepakken(ca ved6mnd alder)? Miriam e snart 10mnd å vi har enda ikkje fått den.

Har prøvd å sende mail til libero, men d e nåkka feil m adr demmes, så d går ikkje ant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi har ikke fått den, og snuppa er straks 11mnd... Men syns Liberoklubben er sånn at de lover og lover jeg, men så sender de aldri det de lover... Det samme med det vognskiltet for en stund siden..jeg fikk mail om at de trengte adressen min, jeg sendte den, men fikk likevel ikke noe skilt...

Skrevet

Mottok dere noe mellom fødsel og 6 mnd?

Skrevet

vi har heller ikke fått noe , hvor gamle var barna deres når dere fikk vognskiltet da?

Skrevet

Nei, jeg har ikke fått noe. Måtte jo selv hente pakken på apoteket ved fødtselen, men har ikke fått noe etter det:( Trodde man fikk prøver osv av og til, men nei da. Har heller ikke sett noe til det vognskiltet... Virker useriøst mener nå jeg!

Skrevet

Har fått noen vareprøver før småen ble født, men ingenting etter det. Skulle jo tro at de sendte ut noen vareprøver etterhvert som småen vokser. Større sjans for at man kjøper noe man har prøvd en gang når man går i bleie jungelen liskom.

Bruker pampers vi nå da. Så der kan libero bare se hva som skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...