SusyQ Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Vurderer å kjøpe meg et bæresjal, men er dette noe som er mest praktisk om sommeren? Hvor mye får du egentlig brukt dette når det regner og snør?
Gjest Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Tror det er en sommer/vår-ting ja Kan liksom ikke se for meg minsten og meg selv ute i regnet med bæresjal og paraply, når det er mye greiere med barnevogna
LivetErEnLek Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Synes det fungerer bedre på vinteren enn på sommeren jeg da. Kan fort bli for varmt med ungen klistra inntill når tempraturen stiger.
SusyQ Skrevet 14. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2007 Men blir ikke ungen kald i bæresjalet om vinteren? I vogna ligger de jo gjerne i lammeskinn og dyne/vinterpose. Hvordan gjør man dette med et bæresjal?
Lumsk Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 I vinter knyttet jeg sjalet under kåpa. Gikk helt fint det, de får jo varme fra bæreren også. Ellers finnes det sjal med ull som også hjelper på varmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå