2 gutter og 1 jente Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Vi har kjoept vaar foerste bolig naa. Noe saa spennende. Vi var kjemepeheldige og fant et oppussingsobjekt med kjempepotensial. Saa naa skal vi pusse opp vaart eget hus og gjoere det om til droemmeboligen. Det er saa stort for meg dette!!! Jeg, gubben og lillegutt har bodd sammen med faren min i et halvt aar naa for aa spare penger, og tanken paa at vi naa for foerste gang skal flytte i vaart eget hus og bare vaere oss saammen er bare helt fantastisk. Naa er jeg glad naa! maatte bare si det til ynglingsdamene mine saann at dere kan dele min glede!
*Rutletutt* Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så masse og lykke til med oppussingen:o)
Gjest Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Gratulerer, så artig:) Kos dere med oppussinga. MEN ikke glem hverandre i prosessen!!!
2 gutter og 1 jente Skrevet 14. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2007 HURRA!!! Takk skal dere ha for gratulasjoner!!!
børdi Skrevet 14. august 2007 #7 Skrevet 14. august 2007 gratulerer så masse,,, kjempekjekt å ha kjøpt eget hus:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå