Gå til innhold

Vi har kjoept oss HUS!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjoept vaar foerste bolig naa. Noe saa spennende. Vi var kjemepeheldige og fant et oppussingsobjekt med kjempepotensial. Saa naa skal vi pusse opp vaart eget hus og gjoere det om til droemmeboligen. Det er saa stort for meg dette!!! :) Jeg, gubben og lillegutt har bodd sammen med faren min i et halvt aar naa for aa spare penger, og tanken paa at vi naa for foerste gang skal flytte i vaart eget hus og bare vaere oss saammen er bare helt fantastisk. Naa er jeg glad naa! :) maatte bare si det til ynglingsdamene mine saann at dere kan dele min glede! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til med oppussingen:o)

Skrevet

Gratulerer, så artig:) Kos dere med oppussinga. MEN ikke glem hverandre i prosessen!!!

Skrevet

HURRA!!! :) Takk skal dere ha for gratulasjoner!!! :)

Skrevet

gratulerer så masse,,,

kjempekjekt å ha kjøpt eget hus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...