papaya Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Har lyst til å ha det setet fremovervendt nå, men skjønner ikke hvordan fjernes frontbøylen? .
papaya Skrevet 14. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2007 Nei, klarer ikke å barejekke den ut, den står helt fast. Må kanskje ta en tur til en butikk som selger det og finne ut.
frøkenfryd:) Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 jeg satte den inn i går da jeg fikk mitt sete. bare dra hardt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå