KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Hei! Dette er kansje ett dumt spml. men tanken slo meg her jeg sitter... Altså, jeg og min kjære har sex sånn ca hver natt eller annahver natt...Hvor han da kommer inni meg. Men så er det jo noen som bruker sex`en til å få igang fødselen! Å det er jo ikke akkurat det vi prøver på (enda hvertfal). Jeg er jo bare i min 30. uke... Så det jeg i bunn og grunn lurer på er: Vil sex bare sette igang fødsel når man er på termin eller over, eller burde vi rett å slett la være å ha sex fram til termin for å ikke starte noe for tidlig? Klem. (:
velsignet med to Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Tror ikke det er noen stor fare for at sex vil sette igang fødselen med mindre alt er klart for det og du er modnet, ellers ville vel sikkert jm/lege sagt noe om det regner jeg med
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 Etter det jeg har hørt så skal visst det med sexen være hjelpsom på å sette i gang dersom mannen sparer litt på sæden. med andre ord ikke har sex hver dag. Det skal liksom en "dose" til visst nok. Har også fått høre av en vennine at hun hadde sex jevnlig og fikk 14 dager før termin.
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #4 Skrevet 14. august 2007 Min lege sier som mest sannsynlig sant er: Ungen kommer når den kommer.. er ikke så mye vi kan gjøre fra eller til.. når det er modent og klart så kan slike ting kanskje hjelpe med en dag eller så men ikke no mer - hvis noe
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 Tusen takk for svar:) Ja det er det vi har trodd.. Men jeg måtte nå bare spørre da. hihi.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 tror nok bare at sex kan sette i gang fødselen hvis babyen er klar og at du er moden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå