Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #1 Skrevet 14. august 2007 Den ultimate hevn mot en person som ikke har gjort annet enn vondt for sine nærmeste. Som har løyet, bedratt, terrorisert, manipulert, fått sine egne små barn til å lyve for at det skulle gagne en selv. Og som alltid har sluppet unna. Hva ville dere gjort?
Fabelaktiv Skrevet 14. august 2007 #2 Skrevet 14. august 2007 Her må du nesten gi oss litt mer å jobbe med.. sikker på at vi kan koke isammen noe helt perfekt men ikke bare på luft.. hva vil denne personen, mål i livet - drømmer og ønsker hvordan er vedkommende eller? Kan dere kollektivt kutte ut personen for eksempel?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #3 Skrevet 14. august 2007 I utgangspunktet er det to personer jeg prater om. En med ny kone og et barn som har manipulert seg inn i landet (trenger jeg si mer). Altså en utlending som først er så slu at han finner et søskenpar som er så dumme (og forelska) å gifte seg med dem (han og kameraten), deretter finner han et annet søskenpar å knulle mens de venter på å bli norske statsborgere. Den andre personen (kameraten) har levd et dobbeltliv med to familier (men bare gift med den ene) Så mye tør jeg si.. (og de er begge statsborgere nå selvfølgelig)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Det er for seint. De er jo blitt norske statsborgere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå