Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere smykkene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen smarte ideer for smykker som bare ligger og slenger?

Jeg har smykkeskrin til de dyre smykkene mine (som gull og diamanter og sånt), men til smykker jeg bruker daglig har jeg ingenting. Kunne tenke meg noe å henge de på og tenkte kanskje det finnes noe lurt?

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smykkeskrin til dem jeg sjelden bruker, og en søt, liten skål på badet til dem jeg bruker ofte.

Skrevet

Man får kjøpt sånne "smykketrær" på sånne nikknakk butikker :) jeg selv har mine i en fin klynge i en boks hehe,, evig virrvarr å finne frem noe som helst..

Skrevet

har alt i samme skrin jeg.

hva med å plukke inn noen greiner og evt male dem og bruke de til å henge på? sette det i en fin, litt tung vase

Skrevet

Ja mine ligger også i en haug av virrvarr. Mange av dem er lange så da funker det ikke med et slikt tre tror jeg..hm hvis ikke de er ganske høye da? Jeg får gå og titte litt=)

Male selv var en god idè, men er ikke noe flink til sånt. Hva slags maling bruker man da?

Skrevet

Du kan jo henge opp en tavle med mange små knotter på.

Skrevet

Hei hå!!

Det finnes hanker i børstet stål på Åhlens med dobbeltsidig teip bakpå, de kan du henge bakerst i ett klesskap/skap på badet evnt der det passer seg, også får du plass til ca 10 smykker på hver! Superflott:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...