Gå til innhold

November: Hvor mye mm/mme får deres søte små nå om dagen? Håkon nekter nå pupp på dagtid og jeg lurer på hvor mye mme jeg skal gi (u/t)


Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir ikke store mengdene. Mm får han når jeg legger han, og når han våkner om morgenen (evt. på natten). På dagen har han ikke tid til den puppen;) Jeg gir mme en gang i blant, men det blir ikke en flaske om dagen en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt har sluttet å amme av seg selv nå og jeg gir han flaske 1-3 ganger daglig.

 

1 flaske morgen ( 200ml)

1flaske på kveld ( 200ml)

 

Får gjerne 1 flaske på formiddag hvis han ikke vil ha skive eller spiser lite av det.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Gir dere vann til alle måltider i stedet? Jeg gir flaske kun til lunsj som er brødskivemåltid. Håkon spiser 1 skive + mellom 80ml og 120ml mme.

Hvor mange skiver spiser deres små til et måltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selma får vann eller sviskesaft til måltidene utenom. (Hun er litt hard i magen - derfor sviskesaft). Vanligvis spiser hun nesten en skorpefri skive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helsesøster sa til meg, at dersom han fikk grøt og pupp morgen og kveld. Var det nok med vann til maten. Jeg har og en som kun vil ha pupp morgen og kveld. Det er mme i grøten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...